Navigation

Inhaltsbereich

  • Erste Mitteilung
  • Neuen Beitrag einfügen

Zehn Kantone darunter Graubünden informierten an vier Standorten über Rahmenbedingungen und Chancen einer Expansion in die Schweiz.

Die Roadshow in Deutschland hatte das Ziel, die Schweiz als attraktiven Wirtschaftsstandort zu zeigen und gleichzeitig die Vielfalt der teilnehmenden Kantone (Schwyz, Uri, St. Gallen, Aargau, Schaffhausen, Glarus, Luzern, Appenzell Ausserhoden, Nidwalden und Graubünden) sichtbar zu machen. Organisiert wurde sie von der Deutsch-Schweizer Handelskammer zusammen mit den Kantonen. Die Veranstaltung fügt sich in die laufenden Aktivitäten der Standortpromotion Graubünden ein und stärkt die gemeinsame Positionierung der Schweiz im deutschen Markt.

Eingeladen waren deutsche Unternehmen, die eine Expansion oder die Errichtung eines Standorts in der Schweiz prüfen. An den vier Stationen Köln, Wiesbaden, Nürnberg und München nahmen jeweils bis zu 55 Unternehmen teil, in der Absicht mehr über die Vorteile der Schweiz zu erfahren und entscheidungsrelevante Informationen für eine Expansion in die Schweiz zu erhalten.

Im Zentrum der Roadshow standen verschiedene Fachvorträge zu den rechtlichen und regulatorischen Rahmenbedingungen in der Schweiz. Ergänzt wurden diese durch anschliessende Diskussionsrunden sowie individuelle Gespräche mit den Kantonsvertretungen.

Die Roadshow vermittelte ein positives Bild der Schweiz als stabiles, innovatives und unternehmensfreundliches Wirtschaftsland mit klaren Standortvorteilen.

Der grösste Mehrwert lag im persönlichen Austausch: Deutsche Unternehmen knüpften direkte Kontakte zu den kantonalen Standortpromotionsstellen und erhielten konkrete Anknüpfungspunkte für mögliche Expansionsprojekte. Gleichzeitig stärkten die Kantone ihre Zusammenarbeit und tauschten Best Practices aus. Die zahlreichen positiven Rückmeldungen betonten insbesondere den hohen Informationsgehalt und die Klarheit der Standortvorteile.

Aus Sicht der teilnehmenden Kantone wird das Format als erfolgreich beurteilt. Die Sichtbarkeit der Schweiz als Wirtschaftsstandort konnte erhöht und konkrete Folgekontakte angestossen werden. Diese werden in den kommenden Monaten weiter vertieft.

Dieci Cantoni svizzeri presentano in Germania la piazza economica svizzera

Dieci Cantoni tra cui i Grigioni hanno fornito informazioni in merito alle condizioni quadro e alle opportunità di espansione in Svizzera presso quattro ubicazioni.

Il roadshow in Germania aveva l'obiettivo di presentare la Svizzera quale piazza economica attrattiva e al contempo di mettere in evidenza la varietà dei Cantoni partecipanti (Svitto, Uri, San Gallo, Argovia, Sciaffusa, Glarona, Lucerna, Appenzello Esterno, Nidvaldo e Grigioni). È stato organizzato dalla Camera di commercio svizzero-tedesca in collaborazione con i Cantoni. La manifestazione si inserisce nelle attività di promozione regionale dei Grigioni in corso e consolida il posizionamento comune della Svizzera sul mercato tedesco.

Alle quattro stazioni di Colonia, Wiesbaden, Norimberga e Monaco hanno partecipato fino a 55 imprese con l’intenzione di conoscere meglio i vantaggi della Svizzera, di confrontarsi direttamente con i rappresentanti dei Cantoni e di ottenere informazioni rilevanti per la decisione di un’espansione in Svizzera.

Il roadshow è stato incentrato su diverse relazioni tecniche incentrate sulle condizioni quadro giuridiche e normative in Svizzera. Queste sono state integrate da forum di discussione successivi e da colloqui individuali con i rappresentanti cantonali.

Il roadshow ha trasmesso un’immagine positiva della Svizzera quale paese economico stabile, innovativo e favorevole alle imprese, con evidenti vantaggi di localizzazione.

Il maggior valore aggiunto risiedeva negli scambi personali: le imprese tedesche hanno allacciato contatti diretti con i servizi cantonali di promozione regionale e hanno ottenuto punti di riferimento concreti per possibili progetti di espansione. Al contempo i Cantoni hanno intensificato la collaborazione e si sono scambiati le migliori prassi. I numerosi riscontri positivi hanno sottolineato in particolare l'elevato contenuto informativo, la buona raggiungibilità delle persone di riferimento e la chiarezza riguardo ai vantaggi derivanti dall'ubicazione.

Secondo i Cantoni partecipanti, il formato è stato considerato un successo. È stato possibile aumentare la visibilità della Svizzera quale piazza economica e avviare concreti contatti successivi, che verranno approfonditi nei prossimi mesi.

10 chantuns svizzers preschentan en Germania la Svizra sco lieu economic

10 chantuns tranter quels han infurmà en quatter lieus il Grischun davart las cundiziuns generalas e davart las schanzas d'ina expansiun en Svizra.

La roadshow en Germania ha gì la finamira da mussar la Svizra sco lieu economic attractiv ed a medem temp da render visibla la gronda diversitad dals chantuns participads (Sviz, Uri, Son Gagl, Argovia, Schaffusa, Glaruna, Lucerna, Appenzell Dador, Sutsilvania e Grischun). Ella è vegnida organisada da la chombra da commerzi tudestga-svizra ensemen cun ils chantuns. L'occurrenza s'integrescha en las activitads currentas da la promoziun da l'economia locala dal Grischun e rinforza il posiziunament cuminaivel da la Svizra en il martgà tudestg.

Envidadas eran interpresas tudestgas che examineschan in'expansiun u l'installaziun d'in lieu en Svizra. A las quatter staziuns Cologna, Wiesbaden, Nürnberg e Mün-chen èn mintgamai sa participadas fin 55 interpresas, cun l'intenziun da vegnir a savair dapli davart ils avantatgs da la Svizra, da sa barattar directamain cun represchentants dals chantuns e da survegnir uschia infurmaziuns relevantas per la decisiun per in'expansiun en Svizra.

En il center da la roadshow èn stads differents referats spezials davart las cundiziuns generalas giuridicas e regulatoricas en Svizra. Cumplettads èn quels vegnids d'ina rundas da discussiun successivas sco er da discurs individuals cun las represchentanzas dal chantun.

La roadshow ha intermedià in maletg positiv da la Svizra sco pajais economic stabil, innovativ e favuraivel per interpresas cun clers avantatgs economics.
La plivalur la pli gronda è stada il barat persunal: Interpresas tudestgas han cumenzà contacts directs cun ils posts chantunals da promoziun da l'economia locala ed han survegnì puncts da referiment concrets per eventuals projects d'expansiun. A medem temp han ils chantuns rinforzà lur collavuraziun e barattà best practices. Ils numerus resuns positivs han punctuà en spezial il grond cuntegn infurmativ, la buna cuntanschibladad da las persunas da contact e la clerezza dals avantatgs dal lieu.

Ord vista dals chantuns participants vegn il format giuditgà sco success. La visibilitad da la Svizra sco plazza economica ha pudì vegnir augmentada e contacts consecutivs concrets han pudì vegnir cumenzads. Questas enconuschientschas vegnan approfundadas vinavant durant ils proxims mais.

Neuer Artikel